tt ads

Korang pernah nampak tak iklan2 kat kereta uber, grab, teksi dan bas? Ada macam2 iklan kan?

 

Korang tau tak dengan hanya tampal iklan tu, dorang dapat banyak duit? Yup. Senang2 je dorang dapat duit. Tampal iklan dekat kereta. Lepas tu bawak gi kerja, dating dll. Tup2 hujung bulan duit masuk dalam bank.

 

 

Buat duit sekarang mudah sangat. Bukan teksi dan bas je boleh tampal iklan. Kereta persendirian kita pun boleh.

 

Sangat mudah. Korang register je dengan moola. Klik sini ok. (  ML118006 – Belanja admin dengan masukkan kod ni dekat kod referral ok)

 

Lepas tu tengok2 la iklan apa yang korang berrminat nak tampal. (Kadang2 takde langsung so kena sabar la menunggu). Dah pilih, tampal sticker and poof… Korang dah bersedia dah nak tunggu duit turun dari langit.

 

Have fun memandu sambil buat duit.

 

Daftar sekarang dan jangan lupa kod referral admin ok:

 

https://www.moola.com.my/

 

tt ads

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>